Vi søker flere flinke folk.
"Det hadde vært fint med flere ansatte"
- ansatt hos OmMøblert
Vi søker butikkansvarlig og deltidsansatt kundebhandler.
Ommøblert Møbelbutikk er en annerledes bedrift, og vi liker annerledes.
Vi har store ambisjoner, for oss selv og for Tromsø som en mer bærekraftig by å bo i. Og vi ønsker å finne en person som vil være med på denne påbegynte reisen.
Vi søker en butikkansvarlig som kan bidra til den daglige driften i butikken. Dette er stillingen for deg som motiveres av fornøyde kunder og medarbeidere og som trives med personalansvar og organisering. Som like godt kan rense møbler, bistå kontinuerlig ommøblering og sørge for at butikken ser ut som en hvilken som helst møbelbutikk. Og selvfølgelig som drives av hektiske hverdager og gode kundeopplevelser.
Vi søker også en person som kan bidra til økt markedsføring ved hyppigere/ smartere oppdateringer på sosiale medier/ nettbutikk. Kan vedkommende bidra med kundekontakt i våre åpningstider kan dette også være et pluss.
Sist, men ikke minst søker vi en personer som kan holde kontroll på lageret, som synes det høres gøy ut å gi møbler èn sjanse til med en god rens. Du må tåle at det er litt kaotisk rundt deg, men også like struktur og klare å holde orden i kaoset. Kjøring mellom våre to lokaler er en del av jobben, og du vil også kunne bistå henting/ levering hos kunder .
Muligens en perfekt deltidsjobb for en person som liker fysisk arbeid?
Stillingene vi lyser ut er rundt 30-100 %, men kan du bekle flere roller (feks kundekontakt og sosiale medier), kan stillingsprosenten økes.
Har du godt humør og høy arbeidsmoral? Er du kreativ, kundevennlig og et snev av praktisk anlagt? Er du motivert, inkluderende og ønsker å skape noe større?
Da har du det vi ser etter!
Alle er velkommen til å søke, og har du spørsmål er det lurt å spørre!
Hei
Har du engasjement, godt humør og høy arbeidsmoral?
Er du inkluderende og tålmodig?
Da har du det vi ser etter!
Resten finner vi jo ut av.
Sammen.
Salg
Bæring
Innkjøp
Henting
Annonsering
Kundekontakt
Kaffebrygging
Vareregistrering
Ommøblering
Bildetaking
Rydding
Rensing
Kjøring
Kjøp
E-post
Kunder
Finn.no
Dagsoppgjør
Veibeskrivelser
Markedsføring
Åpningstider
Levering
Prising
NAV
Hei
Har du engasjement, godt humør og høy arbeidsmoral?
Er du inkluderende og tålmodig?
Da har du det vi ser etter!
Resten finner vi jo ut av.
Sammen.
Hverdagen
Hos OmMøblert
Akkurat her, i følge et raskt Google-søk, vil det være helt normalt å ramse opp alle egenskaper vi ser etter hos vår nye butikkmedarbeider. Men vi er jo ikke helt normal. Vi er en annerledes bedrift, og vi liker annerledes.
Nedenfor følger en sannsynlig arbeidsdag hos oss. Vi søker deg som vil kunne trives i denne hverdagen.
En helt vanlig tirsdag
Dagen starter med en kopp kaffe. Eller ikke, vi skal ikke blande oss i det. Du starter dagen helt som du vil. Andreas har et morgenmøte med Marie og lager en skisse for dagen. Han sitter i en litt annen tidssone og prøver så godt han kan å holde kontroll. Men det er Marie som egentlig har det. Hun tar så en gjennomgang med våre nye ansatte (dette kan være deg). Her er det lov å ta seg en kaffe.
Vi har åpent fra 12 til 19. Vi har avtalt levering av en 2-seter sofa (og en puff) til Kvaløysletta. Vi skal hente en seng på Tomasjord og et spisebord med to klaffer på sydspissen. I tillegg må tre sofa i butikken renses. Lokalet skal støvsuges og det er en stund siden vi har tørket støv i butikken. Vi har fått 7 henvendelser på e-post, og enda flere på Facebook. I tillegg trenger vi bilder av Ikea-sofaen innerst i butikken. Denne skal vi bruke til oppmerksomhet på sosiale medier. Vi må huske å registrere nye møbler, og sørge for at alt i butikken har prislapp og varenummer. Og kaffen må selvsagt settes på kok.
Andreas maser fortsatt om bilder, mål og annonse av de lenestolene fra Ekornes. "Den beste måten å nå ut til folk er ved å lage gode annonser til nettbutikken vår på Finn. Mange hadde aldri hørt om oss før de så den annonsen for et par dager siden". Og det ønsker vi jo, at folk skal høre om oss.
Sjåføren, som gleder seg til en fysisk tung dag, henter varebilen og tar med seg Håkon, hentelapp og en påminnelse om å huske signatur på dagens henteoppdrag. Alle adresser ligger i kalenderen, og det det er ca 4 timer med planlagt kjøring. Det kan også bli 5 timer, dersom den ene sofaen ikke gikk inn i heisen likevel. En person som gjerne tar den ekstra timen, er vedkommende vi ser etter!
De stakkars blomstene i butikken blir vannet av vår nye butikkmedarbeider, som deretter starter rens av den ene sofaen. Marie viser deg hvordan dette gjøres, og tar selv tak i sofa nummer to. For så langt har vi faktisk kommet, at vi har to rensemaskiner i butikk!
Noen setter på kaffen. Sannsynligvis runde nummer to, siden alle ansatte var såpass kaffetørste ved oppstartsmøte. Andreas plages med momsoppgaven, men dette slipper du å tenke på. Han har også tett dialog med NAV, og vi har sannsynligvis en praksiskandidat som mer enn gjerne hjelper til med ommøblering og klargjøring av butikken. Selv om det er litt kaos må vi huske å møte alle besøkende kunder med et vennlig smil. Alle som tar seg tid til å komme til oss skal føle seg sett og ivaretatt. E-poster skal også svares, vi ønsker å gi rask tilbakemelding til folk som benytter seg av oss i møte med kjøp eller salg av sine møbler.
Til tider er dette en selvstendig jobb, og personene vi søker må se arbeid, være engasjert og ønske å gjøre det lille ekstra.
Både Andreas, Marie og vår nye kundebehandler (deg?) tar noen telefoner og svarer på henvendelser i løpet av dagen. Kunder dukker plutselig opp på døra. Mange ønsker å gi bort møbler, noen vil selge. Enkelte lurer på hva vi holder på med, andre hvor vi holder til. Du får være med på avgjørelser. Av og til feile avgjørelser, men er det egentlig feil hvis vi lærer av det?
Den foten som skulle fikses på den ene sofaen har Daniel allerede fikset, og vår nye medarbeider har postet på sosiale medier. Dette kan være deg, og selv om det ofte holder med : "Tirsdagsåpent fra 12:00 til 19:00, velkommen skal du være" med en kaffeemoji på slutten for å minne om gratis kaffe til alle besøkende kunder, så har du kreativ frihet her. Det er lov å gjøre det personlig, vi ønsker å gjøre butikken så lite steril som mulig. "Husk at vi har gratis parkering alle dager utenom mandager" kan også være en fin påminnelse, men dette finner du ut av. Bilder er vi uansett avhengig av, så du må muligens finne fram kamera før kundene strømmer på!
Innimellom her er det mange arbeidsoppgaver vi trenger hjelp til å se. Kontinuerlig ommøblering i butikken hører med til hverdagen. Hva vi kjøper av møbler og hva vi tar imot gratis finner vi gjerne ut av i lag, men også her er det et mål å ta egne avgjørelser. Marie hjelper Andreas med å holde den røde tråden så lite krøllete som mulig, delegerer arbeidsoppgaver og bidrar til god kommunikasjon med både kunder og ansatte. Det er alltid noe å gjøre, og vi setter aller størst pris på deg som ser nettopp det!
Vi føler det er et stort potensiale i denne lille bruktbutikken nord i Skippergata, og vi trenger hjelp av deg til å ta steget videre.
En typisk arbeidsdag hos OmMøblert,
i stikkord
Salg
Bæring
Innkjøp
Henting
Annonsering
Kundekontakt
Kaffebrygging
Markedsføring
Ommøblering
Bildetaking
Rydding
Rensing
Frakt

Hva kan vi tilby?
Hvis du ender opp med å søke på denne stillingen, så antar vi det er fordi du synes den skisserte hverdagen over virker interessant, utfordrende og spennende? I såfall kan vi tilby en interessant, utfordrende og spennende hverdag!
Hverdagen kan også bli hektisk, kaotisk og fysisk. Men det er kanskje det utfordrende betyr? Aller mest har vi det gøy, og som ansatt hos oss blir du med i en familie med god kommunikasjon og felles mål. Vi ønsker alle å skape en trivelig arbeidsplass som bidrar til en bedre fremtid.
Vi gir framtiden - og folk - èn sjanse til.

Frihet
Med en daglig leder langt unna vil det bli gitt mye frihet (under ansvar). Ansatte får mye tillit, og har tillatelse til å ta små og store avgjørelser. Du får tillit til å representere OmMøblert og våre verdier til alle kunder du møter.

Samarbeid
Vi er en liten bedrift som samarbeider godt, og det finnes ingen dumme spørsmål vi ikke har lurt på selv. Vi lærer av alle feile avgjørelser, og vi er ikke redd for å lære! Med god kommunikasjon og en god dose tålmodighet så kommer vi langt!

Engasjement
Vi er en engasjert bedrift som ønsker å bidra til å nå byens klimamål. Vi prøver å forbedre oss hele veien, og vi har motiverte folk som ønsker å gjøre en forskjell - både for seg selv, miljøet og Tromsø by.
Noe for deg?
Legg ved søknad (og les mer om stillingen) på den linken under som treffer best. Vi tar også i mot e-post, eller ei melding på Instagram/ Facebook, det er ikke så nøye for oss. Skriv noen ord om deg selv og hvorfor du kunne tenke deg denne jobben. Vi trenger ikke komplisert cv, eller lang erfaring, men et navn og en beskrivelse av motivasjon hadde vært trivelig! Ser fram til å høre fra deg :-)